قبل از خرید، تماس بگیرید.

نصاب درب ضدسرقت تهران⚡️نصاب حرفه ای+قیمت خوب تهران

در آپارات دنبال کنید...

در اینستاگرام دنبال کنید...

نصب درب ضدسرقت تهران

بهترین نصاب درب ضد سرقت تهران چه کسی است؟          

نصاب درب تهران کسی است، که شناخت کاملاً علمی و تجربی کافی از انواع درب های ضد سرقت و نحوه نصب آنها داشته باشد. درب های ضد سرقت انواع مختلفی از نظر ساختار مانند جنس، قفل و چهارچوب دارند. نحوه راه اندازی و نصب انواع درب های ضد سرقت متفاوت می باشد. بنابراین قیمت نصب درب ضد سرقت تهران نیز با توجه به موارد گفته شده متفاوت خواهد بود. یک نصاب انواع درب ضد سرقت تهران باید قابلیت نصب انواع درب ها و ارائه خدمات در شهرستان های اطراف تهران را داشته باشد.

درب ضد سرقت به چه درب هایی گفته می شود؟

درب های ضد سرقت، درب هایی هستند، که از لحاظ ساختار و باز کردن دارای پیچیده گی های بیشتر در قسمت قفل می باشند. امروزه دیگر دسته کلید دزدان قدیمی کاربردی برای باز کردن این نوع قفل ها ندارد.

بنابراین نصاب درب ضد سرقت تهران و متخصصین این حوزه فقط قادر به باز کردن این قفل ها می باشند. کاربرد این درب ها، علاوه بر مکان های مهم مانند شرکت ها، کارخانه ها، انبارها و غیره در منازل و مغازه ها و ساختمان های مسکونی نیز مشاهده می شود. این درب ها به منظور تامین امنیت منزل و شرکت جهت محافظت از اسناد و وسایل داخل آنها از دستبرد دزدان نصب می شوند.

درب های ضد سرقت انواع مختلفی از نظر عملکرد و میزان کیفیت دارند. نگهداری صحیح از این نوع درب ها باعث دوام و عمر طولانی آنها خواهد شد.

نصب درب ضدسرقت تهران

یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید چه مهارت هایی را برای نصب انواع درب های ضد سرقت کسب کند؟

یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید مهارت لازم برای نصب انواع درب های ضد سرقت ساخت ایران، چین، ترکیه و ایتالیا و غیره و همچنین روش های نصب آنها را بداند. درب ها از نظر طرح و ساختار دارای انواع مختلفی می باشند. تفاوت بسیاری از درب ها در نوع قفل ها، چهارچوب و لولای بکار رفته در آنها می باشد. بنابراین یک نصاب حرفه ای باید علم و تجربه بالا و کافی برای نصب انواع درب ضد سرقت در تهران را داشته باشد.

 

 

یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید بجز شناخت درب های ضد سرقت تولید کشورهای مختلف چه چیزهایی را بداند؟

نصب حرفه ای درب ضد سرقت نیازمند نصاب حرفه ای آموزش دیده و با تجربه است. نصاب انواع درب ضد سرقت تهران باید شناخت کافی از اجزای انواع درب های مختلف مانند جنس  مدل قفل آنها را داشته باشد. درب های ضد سرقت از نظر جنس دارای انواع مختلفی مانند موارد زیر هستند:

  • درب های ضد سرقت از جنس چوب ( ساخته شده از چوب صنوبر با پوشش ورقه های فولادی )
  • درب های ضد سرقت از جنس فلز ( ساخته شده از استنلس استیل)
  • درب های ضد سرقت از جنس کامپوزیت ( ساخته شده از کامپوزیت با روکش از ورقه فولاد )
  • درب های ضد سرقت از جنس پی وی سی ( ساخته شده از پی وی سی همان پلاستیک مقاوم دارای استحکام بالا ولی ضعیف در برابر حرارت های بالا )
  • درب ضد سرقت اچ دی اف (HDF) : (مشابه درب های چوبی)

قیمت نصب درب ضد سرقت  تهران با توجه به نوع و جنس درب و نحوه نصب متفاوت می باشد. درب های چوبی مناسب برای ورودی واحد ها و ساختمان ها است. درب های فلزی مناسب برای سرویس های بهداشتی و اتاق خواب ها است. درب های کامپوزیتی بیشتر برای اتاق های خواب و ورودی درب کارخانه ها استفاده می شوند. درب های پی وی سی مقاوم برای اتاق خواب ها و سرویس های  بهداشتی کاربرد دارند. درب های ضد سرقت اچ دی اف (HDF)، عموماً در مطب ها و دفاتر و منازل بکار می روند. بنابراین نصب انواع درب های ضد سرقت به نوع آن و پیچیدگی های قفل آن و نحوه نصب آن بستگی دارد. عموماً درب های ضد سرقت امروزه برای تامین امنیت بالای شرکت ها، سازمان ها و منازل، مغازه ها  نصب می شوند.

نصاب درب ضدسرقت تهران

 

انواع قفل هایی که یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید بشناسد، کدامند؟

نصاب انواع درب ضد سرقت تهران باید انواع قفل های درب ضد سرقت را به خوبی بشناسد و نحوه استفاده و نصب آن را بداند. قفل های درب های ضد سرقت به دلیل جنس و نوع ساختار قفل و زبانه ی آنها با یکدیگر متفاوت می باشند. علاوه بر قفل درب ضد سرقت، یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید با نحوه نصب انواع لولا ها، چارچوب ها و کلاف های درب ضد سرقت آشنا باشد.

نصاب حرفه ای باید به خوبی نصب درب را انجام داده و نحوه استفاده صحیح آن را به صاحبان منزل و شرکت آموزش دهد. قفل های درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی مانند: قفل هوشمند، قفل مولتی پوینت، قفل منو بلاک، قفل هوکی شکل و قفل DESI می باشند. بنابراین یک نصاب انواع درب ضد سرقت تهران نحوه اجرای انواع قفل های فوق را باید بداند.  قیمت قفل های پیچیده و کامپیوتری برای راه اندازی و نصب بالاتر است. این قفل ها نصاب درب ضد سرقت تهران حرفه ای تر را می طلبند، تا با نصب دقیق و درست، بهترین کارایی را برای کاربران داشته باشند.

نکات مهمی که یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید در هنگام نصب درب رعایت کند، چیست؟

روش های نصب درب ضد سرقت تهران برای انواع درب ها متفاوت است. روش های نصب درب ضد سرقت شامل مواردی چون، جوش دادن، روش پیچ سر مته ای و روش رول بولت است. نکاتی که یک نصاب درب ضد سرقت تهران باید رعایت کند شامل موارد زیر است:

  • برای مشتری کیفیت نصب درب ضد سرقت را تضمین کند.
  • کاملاً آموزش دیده و با تجربه باشد.
  • نصاب انواع درب های ضد سرقت تهران باشد.
  • قیمت نصب درب ضد سرقت تهران را منصفانه و ارزان حساب کند.
  • سرعت و دقت بالایی در هنگام نصب درب بکار برد.
  • تسلط به نصب انواع درب های ساخت کشورهای مختلف داشته باشد.
  • نحوه تعمیر و تعویض درب را به خوبی اجرا کند.
  • تسلط کامل به انواع قفل های درب ضد سرقت را داشته باشد.
  • برای نصب درب های ضد سرقت در شهرستان های تهران نیز خدمات ارائه دهد.

قیمت و هزینه نصب درب ضدسرقت در تهران چقدر است؟

هزینه نصب درب به موارد مختلفی بستگی دارد ولی بر اساس تجربه های ما در این چند سال نصب درب ضدسرقت در تهران از 1/000/000 تا 1/500/000 تومان می باشد

جهت دریافت خدمات نصب درب ضدسرقت در تهران با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۲۲۷۴۲۶۶۷۰

‫4.7/5 ‫(12 نظر)
برچسب ها :

پست های مشابه

Related post

دیدگاه ها

Reviews

4 Responses

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    شما برای خارج از تهران هم برای نصب درب ضد سرقت، نصاب می فرستید؟ اگه می فرستید هزینه اش چقدره؟ کاشان هستیم.

  2. سلام وقت بخیر
    نصاب شما حتما باید بیاید اگه خودمون آشنا داشته باشیم می تونیم فقط درب ضد سرقت رو ازتون بخریم؟

    1. سلام
      بله شما میتونید محصول رو از فروشگاه ما تهیه کنید و هماهنگی لازم جهت ارسال و نصب رو خودتون انجام بدید و هیچ مشکلی وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

سریع به دستتان می رسد

خرید مطمئن

سریع به دستتان می رسد

پرداخت سریع

سریع به دستتان می رسد

مشاوره رایگان

سریع به دستتان می رسد

محصول با کیفیت

سریع به دستتان می رسد